Er zijn verschillende manieren om uw systeembeheer door Mulder IT te laten managen.
Bekijk aan de linkerkant in de menubalk onze mogelijkheden.
Ook kunt u met onze Advies Tool een passende oplossing vinden voor uw ICT-omgeving.
Full Service Contract
Met een Full Service Contract zorgen wij preventief voor een probleemloze en veilige ICT-omgeving. Mulder IT installeert een monitorprogramma in uw ICT-omgeving. Wanneer er een defect of kleine ruis is, krijgen wij automatisch een signaal en kunnen wij de problemen oplossen. Hierdoor worden defecten direct gesignaleerd en werken de gevolgen van een defect niet door in uw gehele ICT. Wij zijn namelijk liever de problemen voor, dan achteraf de schade beperken. Daarom een Full Service Contract zodat wij doorlopend uw ICT optimaal laten werken. U betaalt per maand een vast bedrag, dus geen verrassingen achteraf.
Dit contract houdt onder andere in:
- Antivirus
- Spamfilter
- Responstijd binnen 24 uur
- Onsite Support (support op locatie)
- Incidentele support
- Vast bedrag per maand
- Pro-actief moniteren (preventief)
Remote Management Contract
Remote Management Contract is ideaal wanneer er behoeftes ontstaan die snel en op afstand gerealiseerd kunnen worden. Met dit contract zorgen wij ervoor dat de benodigde handelingen op afstand worden uitgevoerd. Hierdoor worden tijd en kosten beperkt.
Dit contract houdt onder andere in:
- Antivirus
- Telefonisch support
- Tot 12,5 % korting op locatie-afspraak
Strippenkaart
Bij Mulder IT kunt u naast een contract ook met een Strippenkaart werken.
Koop bij ons een tegoed dat u daarna kan gebruiken voor alle ICT-werkzaamheden.
Met deze oplossing heeft u al voor 55 euro per uur optimaal systeembeheer.
Handig van een Strippenkaart:
- Vooraf uw uren inkopen
- Onbeperkt geldig
- Betalen per minuut
- Responstijd Best Effort*
- Historie van de handelingen wordt in ons systeem bijgehouden
*We reageren zo snel mogelijk en nemen de vraag mee in onze lopende werkzaamheden.